TOLONG BERI TAHU

Share |

Buat Duit Dengan DapatWang.com

Kali ini mungkin ulasan aku tentang satu program yang aku rasa ramai yang dah tahu sebab program ini agak panas terutamanya bagi golongan-golongan yang hendak buat duit cepat. Bagi aku, ini bukan program buat duit yang cepat sebab ianya memerlukan skill dan promosi yang berterusan untuk melayakkan kita dapat komisen dari program sebegini. Sebelum aku ulas dengan lebih jauh, nama program tersebut adalah Program Dapatwang.com

Program Dapatwang ini lebih bersifat kepada PTC atu pay per view/impression. Kita akan dibayar berdasarkan klik yang kita dapat. Klik apa? Jika ada sesiapa yang klik referrals link kita, kita akan dapat komisen dari situ berdasarkan pakej yang kita ambil. Biasanya antara Rm0.10 hingga RM0.30 bagi nilai 1 klik. Cincainya, jika korang ambil pakej Bronze di Dapatwang.com ni, korang perlu bayar RM50 dan akan dapat produk seperti Software eCover Creator, Audio Web Creator, PDF Creator dan Video Web Creator. Kira oklah tu sebab kebanyakkan produk ni mahal juga harganya. Jadi, agak berbaloi jika kita bayar RM50 itu. Malah, kita diberikan peluang untuk buat duit dengan program ini. Bagi pakej bronze, 1 klik bersamaan dengan RM0.10. Jadi, jika 100 klik, korang akan dapat RM10 dan boleh request payout. Bagi aku ianya tidak susah untuk mendapatkan klik. Cuma perlu bijak ketika mempromosikan produk ini.

dapatwang


Selain itu, korang juga berpeluang untuk buat duit jika ada sesiapa yang register under korang. Kiranya korang akan dibayar jika ada orang register under korang dan bayar untuk beli pakej-pakej yang ditawarkan oleh program Dapatwang ini. Bagi aku, program ini sudah banyak bermain di market international, cuma dimarket Malaysia, memang tak banyak yang kekal. Aku harap program ini boleh kekal dengan lama agar boleh jadi salah satu program PTC yang hebat.

Yap. Aku tahu ada orang memandang rendah program ini dan tak kurang juga yang rasa sukar untuk buat duit dengan program ini. Aku faham. Tapi itu hak korang untuk berbuat demikian. Namun, jika ada yang berminat untuk buat duit dengan program ini, sila fikir satu benda. Seandainya anda tak dapat buat duit langsung dengan program ini, sila jangan declare yang program ini menipu anda. Sila salahkan diri sendiri. Mana-mana program pun, kita kena usaha dengan sungguh-sungguh. Barulah kita boleh buat duit, bukan? Jika ada yang kata program ini alah skim murahan atau trik murahan untuk mengaut keuntungan hanya untuk admin, itu aku tak pasti. Jika korang dah join dan ada pengalaman dengan program ini, barulah korang boleh kata demikian. Kalau tak pernah join, atau baru join seminggu dua, jangan buat spekulasi yang bukan-bukan. Aku bukan memihak kepada sesiapa, tapi ianya tidak adil jika korang menghukum sesebuah program atau teknik tanpa mencubanya terlebih dahulu.

Tapi lain ceritanya jika program yang korang join tu, tak bayar langsung. Sistem support yang lembab dan ada unsur-unsur yang meragukan. Jadi, berhati-hati jika mahu sertai mana-mana program dan pilih program yang rasa sesuai dengan korang. Jika korang tak suka dengan program Dapatwang, tak apa. Boleh join program lain. Tapi jika berminat, boleh sahaja daftar dan mula buat duit dengan program ini.

Boleh daftar kat sini :


Yap. Nama program ini agak pelik. Tapi mungkin owner program ini ada strategi tertentu. Aku lihat sudah ramai yang sertai program ini. Beribu orang dah join pakej Bronze dan beratus yang dah join pakej Gold dan Silver. Jadi, aku rasa program ini memang menarik ramai orang. Jadi, mahu join atau tidak, aku dan owner program ini tak mahu paksa. Korang boleh selidik sendiri dan program ini hanya untuk orang Malaysia kerana IP address bagi setiap klik wajib datangnya dari Malaysia. Ip luar negara takkan dikira.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...