TOLONG BERI TAHU

Share |

Aktiviti @ Ofis hari ini

Hari ni aku agak lewat skit pegi kerja...letih sangat hari ni...pergi kerja pulak ngan moto cap YAMAHA Nouvo adik aku versi Konica Minolta...cewaahhh....cepat skit sampai..sampai je di pejabat aku terus buka komputer, laptop, printer, aircond dan sewaktu dengannya bagi meneruskan aktiviti seharian aku.

Aktiviti aku pada hari ini, design rumah kedai 2 tingkat. Design layout, senang geng2 Agong nak pasang(bukan YDPertuan Agong, yg ni nama pekerja Indonesia) ....Tuan punya bangunan MAIDAM (Majlis Agama Islam dan Adat Melayu). Lokasi tapak, Kuala Dungun, Tganu....
Ukuran: 20'x80'
Software digunakan: Chief Architech v9.5 full version & autoCAD

drawing besar yang merimaskan


layout untuk rujukan tukang


macam ni la lebih kurang bila siap nnti...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...