TOLONG BERI TAHU

Share |

Nur Kasih Bakal Difilemkan?


Ramai peminat setia drama Nur Kasih sudah mengetahui kesudahan drama ini. Ramai juga yang tahu rating mingguan drama ini yang disiarkan setiap Jumaat sudah mencapai lebih 3 juta tontonan.

Malah terbaru, ia sudah mencecah kepada angka 3.9 juta. Malahan, sejak empat minggu lalu selepas disiarkan ulangannya di TV3 jam 7 lebih pun mendapat rating hingga 1.3 juta. Itu belum lagi di laman maya kerana ia turut mencatat sebanyak 2.8 juta penonton yang menyaksikan menerusi lama sesawang (Catch-up TV).

Semua tumpang seronok dengan kejayaan drama arahan Kabir Bhatia ini cuma sesetengah kesibukan di pejabat mungkin membuatkan sudah terlepas banyak episod. Tak apalah mungkin selepas ini, orang ramai boleh membeli DVD drama ini yang sudah mula dijual di Singapura.

Ada yang memberitahu DVDnya memang ada dijual di Kota Singa itu apatah lagi drama terbabit turut disiarkan di saluran Sensasi di Singapura. Terbaru ada khabar yang singgah di telinga, drama ini bakal difilemkan.

Lara Kirana Manja berkata, kalau tiada aral melintang penggambaran akan dibuat pada Februari ini. Kata Lara lagi, dia kurang pasti sama ada pelakon versi drama akan dikekalkan untuk versi filem. Tak apalah tunggu saja perkembangannya nanti.

Kita harap cerita ini akan jadi kenyataan dan tak mahu jadi seperti yang pernah terjadi pada drama Kekasihku Seru yang kononnya mahu diterjemahkan ke format filem. Umum mengetahui ura-ura untuk menghasilkan filem Kekasihku Seru yang pernah dikeluarkan kenyataannya oleh Kabir sendiri selaku pengarahnya tidak akan menjadi kenyataan.

Apatah lagi, penonton pun sudah mula lupa mengenai kewujudan drama seram itu. Maka, dengan itu, pihak Kabir sendiri tidak teragak-agak untuk merealisasikan filem Nur Kasih ketika drama itu masih menjadi sebutan dan terpahat dalam ingatan penonton.

p/s: Korang fikir jadi ke x?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...